Colliers International

Vi fick upp ögonen för Good News Magazine och Daniel för flera år sedan och började med att ge tidningen i julklapp till våra kunder. Det kändes viktigt att dela Daniels budskap om vad goda handlingar kan göra med oss människor och vi tyckte det var särskilt viktigt att ta ställning kring det budskapet som en aktör inom fastighetsbranschen som ofta framstår som ytlig. För att spinna vidare på detta bjöd vi senare in Daniel som talare vid två mycket uppskattade kundevents. Hans engagemang, livsinsikt och fascinerande historia gav oss massor med inspiration och vi tog med oss att vi själva måste ta ställning och påverka vår egen inställning och vårt engagemang oavsett vad man har i bagaget. 

Catharina Gorthon, marknadsansvarig Colliers International Sverige

2016-10-10T10:45:39+00:00

Catharina Gorthon, marknadsansvarig Colliers International Sverige

Vi använder cookies för att ge dig den bästa online-upplevelsen. Genom att godkänna accepterar du användningen av cookies i enlighet med vår cookie policy.

Cookie-inställningar

Här kan du välja vilka cookies som ska tillåtas på den här hemsidan.

Dessa cookies är obligatoriska för hemsidans funktion och kan inte avaktiveras.

  • wordpress_gdpr_cookies_declined
  • wordpress_gdpr_cookies_allowed
  • wordpress_gdpr_allowed_services
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart
  • wp_woocommerce_session_

Decline all Services
Accept all Services